Populære søk

    Newport Collection
    0

    Din handlekurv

      Ingen produkter i handlekurven

    LeveringFri frakt
    Sumkr 0

    Spørsmål og svar

    Hvordan kan jeg komme i kontakt med dere?

    Kontakt oss her så hjelper vi deg med spørsmålene dine.

    Hvordan får jeg vite statusen på bestillingen min?

    Etter du har lagt inn bestillingen din, sender vi en ordrebekreftelse til e-postadressen du har gitt oss. Vi behandler bestillingen din innen 24 timer etter at du har lagt inn bestilling (gjelder hverdager, unntatt helligdager). Når ordren din sendes fra oss, får du en leveringsnotis.

    Hvordan avbestiller jeg ordren min?

    Du kan avbestille bestillingen ved å kontakte oss her. Vær obs på at du må avbestille ordren innen 24 timer fra innlagt ordre for å ikke motta ekstra kostnader.

    Hvordan betaler jeg?

    Vi tilbyr flere forskjellige betalingsmetoder: kortbetaling, 14-dagers faktura og avbetaling. Velger du faktura, sendes denne sammen med leveransenotisen til e-posten din.

    Er det sikkert å betale med kort?

    Alle kortbetalinger foregår via en PCI-sertifisert samarbeidspartner (Klarna). All overføring av informasjon foregår i kryptert form. Ved kortbetaling oppgir du kortnummer, kortets utløpsdato, CVC-kode og for enkelte kort, en 3D Secure-kode.

    Hva gjør jeg dersom jeg ønsker å få ordren min levert senere?

    Kontakt oss her, så hjelper vi gjerne til. Vennligst merk at vi ikke kan bistå med dette angående alle varer og bestillinger.

    Hvor lenge har jeg åpent kjøp?

    Vi tilbyr 14-dagers fri angrerett når du handler på vår hjemmeside, via kundeservice. Dette innebærer at du må gi oss beskjed innen 14 dager fra du du mottar leveransen din. Dersom åpent kjøp skal være gyldig, kan ikke varene oppleves som brukte, og originalemballasjen må kunne brukes på nytt. Bytte- og angreretten gjelder kun dersom følgende krav er oppfylt: 

    •  Varen er ubrukt og feilfri. 
    • Du har en faktura/kvittering for varen og kan vise denne 
    • Forpakningen er uskadet 

    Angrer du kjøpet ditt, får du hele kjøpesummen tilbake, men fraktkostnadene for returen står du for selv. Den returnerte varen skal være i like god stand som når du mottok den, og skal returneres med originalemballasjen. Ta kontakt med oss før retur, slik at vi kan komme tilbake til deg med instruksjoner om hvordan returen skal gjennomføres. Kontakt oss her.

    Hvordan reklamerer jeg på en vare?

    Kontakt oss her, så hjelper vi gjerne til. Husk å alltid oppgi ordrenummer.

    Kan jeg bruke varen min mens jeg venter på utredning av reklamasjonen?

    Nei, først må du selv dokumentere skadene, og deretter kontakte oss. Dersom du ønsker å bruke produktet — rådslå deg med oss først.

    Leveransen min var skadet ved ankomst – hva skal jeg gjøre?

    Kontakt vår kundeservice her så hjelper vi deg. Husk å alltid se over varene når du mottar de og gi beskjed til postombudet/sjåføren om transportskader.